Yamaha YBR 250, 1 hengeres álló elrendezésű, négyütemű, 250 köbcenti, hívó neve: Ördög,Hybrid.
Suzy elvesztése után, 1 hónapra jött az Ördög! Új szerelem, új stílus, chopper-ről átült egy naked bike-ra! (itt jegyezném meg, hogy szerintem ez egy E-Klub motor

"Radikális változtatás volt nem tagadom, de a chopper után ez a fajta motor áll legközelebb a szívemhez, a chopper elött meg a sör:D Városban istencsászárkirály vagyok, viszont autópályán halál! A nemnormális japánok egy 250-es motorba katalizátort raknak!!!!!!!!!! 5 lóerő minusz minimum!!! Oké, hogy a környezetet nem szennyezi annyira, de nekem háromszor kell neki futni egy halványabb emelkedőnek! Kb. két hét után azt mondtam magamnak, hogy én ezt a motort már ismerem, már tegező viszonyba vagyunk, sőt kezdünk haverok lenni; tehát akkor irány Esztergom, kérek rá egy kis szentelt vizet, meg a püspök áldását, hogy haza is tudjak majd vele menni, mert nem bíztam benne, hogy marad annyi benzinem. Az odafele úttal nem is volt gond, ki tudtam húzatni rendesen. Végre megérkeztem Esztergomba, keresgélem a bazilika előtt a parkoló helyet, amit találtam az lejtős volt! Nagy nehezen megállok - tudni kell, hogy Suzyhoz voltam szokva amiről rendesen leért a lábam, a talpam az édeskedves anyaföldemet taposta; viszont Ördögről szigorúan lábújhegy! - hát mondom, akkor első féket húzom mint állat, egyensúlyozok, kérdezem magamtól: hogy szállsz így le róla te állat??? Semmi gond! Kitaláltam: bal oldalra dőlés, akkor a bal talpam lent van tutira, nagy lendület és megfogom! Ráálltam a bal lábamra, nagy lendülettel átemeltem a jobbat, és az a k***a motor kezdett rám dőlni a 154 kilójával! Ráadásul akkor még veszkócsizmában nyomtam ami csúszott is! Egy komplett esküvői menet állt meg csak azért, hogy megnézzék, hogy ez a szerencsétlen állat mit szenved a motorjával. Ebben a pillanatban már minden erőmmel toltam vissza a másik irányba amikor begurult mellém egy cseh motoros és az utasa; akik méhcskének voltak öltözve, vagyis én azt hittem, de csak a motorjukhoz öltöztek fel, ami sárga fekete volt. Aranyos volt, elkezdett angolul beszélni, kérdezősködni...azt hittem megölöm! magyarul ordítottam neki hogy segíts már bazmeg! de ez csehül biztos azt jelenti vagy nagyon hasonlíthat arra hogy: üdvözöllek kedves cseh motoros barátom! Látogass be a mi büszkeségünkbe, az esztergomi Bazilikába, én még kint maradok a motorom mellett! Mert ugyanis otthagyott nyakig a kakiban! Amikor végre sikerült stabilan tartani a motort, akkor már arra gondoltam, hogy hoppá kis hülye; most oké, de hogy fogod te innen ezt a mocskot kitolni? Ezért elkezdtem vele ipszilonozni két autó között és annyirta feltoltam, hogy még hazajussak Kőbányára!
A két motort összehasonlítva, meg kell mondjam hogy Suzy sokkal jobb volt (kényelmesebb, stabilabb, biztonságosabb volt vele közlekedni, gyorsabb is), igaz a sorok között, dugónál az Ördög veri Suzyt, mivel keskenyebb. Vettem rá egy csomagtartót kényelmi szempontból, illetve hátha megdobja majd és komolyabbnak fog kinézni....hát egy nagyon komoly pizzás motornak nézki mostmár. Esőben közlekedni életveszély vele, szélben még szarabb, a kettő együtt kész öngyilok! A hangja leginkább egy hengeres Harry tipusú fűnyíróhoz hasonlít, de alapjáraton horzsol! De azért így szeretem, ahogy van!"

- meséli Mártonka...

A bejegyzés trackback címe:

https://mutyikusok.blog.hu/api/trackback/id/tr361293635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mozest 2009.08.06. 22:52:19

2 hengeres fűnyíró után átülni az 1 hengeres fűnyíróra ..ez igazi előrelépés mondhatom:D
innen már tényleg csak a hibrid vagy a babetta marad:D KOPASZ!

Márcselló 2009.08.07. 22:11:07

@mozest: Tibcsi! akkor nem vakeráztál amikor ott hagytalak haza fele az aquawolrd-ből!:D:P
süti beállítások módosítása