Second Edition

2009.11.27. 22:04

Igen jól látjátok (vagyis fogjátok ) ismét egy coupe köszön be ide, és ez pedig az én első autóm. Különbség tiborkáétól csupán annyi hogy ez sárga és szebb is ezáltal :D. Ment a harc mert úgy volt, hogy egy gsi fasztra lesz a nagy ő, de letettem róla mert nem akartam küzdeni az autó első csavarjától az utolsóig, megszögelni őtet, de ezzel is lesz dolgom mint kiderült :D. Kereskedésből szereztem a kicsikét, és némi alku és mosoly végett megkötetett a vásárlás. Annyit még, ha hidegen elindítod az autódat éééés 2000 3000 1/min pörög akko az normális meee hideg ééérted, mondta nekem a kereskedő. Kis mosolyal annyiba hagytam, és gondoltam majd megorvosoljuk mert belefér. Elhoztam , és még azon a héten elkezdtem mutyikolni a magas alapjáratot, és  a folytószelep ház kiganézása és némi tömítés pótlás-pasztázás után csodásan járt. Kapott aztán olajat, olajszűrőt, benzinszűrőt, 4 gyertyát, levegőszűrőt, pollenszűrőt, váltó olajat. A vezérlés szett, főtengely- vezérműtengely szimeringek is megvannak hozzá, a csomagtartóba lapulnak :D (meglesz eccer de télleg :D). Viszont elkezdett szólni valami gergő, és ma eljutottam oda hogy megnézzem ( 2 -3 hét után) honnét is és kiderült hogy a hosszanti szíj feszítője a tettes ami megincsak cserére szorul. Kell még apró horpadás javítás is utána meg egy polír. A gyári szárny is úton van ami sajnos ezen nem volt, de pár nap és az is meglesz. Tavasszal kap majd 4 szép papucsot és teljes lesz a kép.  Mi is van még, nem tudom, de mihelyt eszembe jut írom is majd…

Meg is van, kapott némi biztonságtechnikát is. Pontosítva váltózárat, chippes  imo-t és még kerékőrt is. Hozzákell tenni sajnos elkellettek ezek mert megint errefele ténferegnek a munkás emberek és viszik az árut.

(Andris ha valami lemaradt ordíts rám és 1 2 hónap múlva azt is leírom :D)

A bejegyzés trackback címe:

https://mutyikusok.blog.hu/api/trackback/id/tr411557472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mozest 2009.11.29. 12:37:37

ez tény hogy elkezdted mutyikolni..de az már kimaradt h minek a tanácsára tudtad higy hova kell nyúlni....na kinek...naná h a renaultos guru tanácsára...ugy h ezt kérném majd pótólni..és nem megfeletkezni rólam...meg hát ugye itt vagytok Kispest mellett..tehát ez a minimum!:D

Karellgot_ 2009.11.29. 16:32:29

Igen igaza van Tiborkának, mert én előszőr a trafókkal meg a gyertyával mutyikoltam aztán tiborka mondta, hogy van két tömítő karika a folytószelep háznál. azt kipótoltam meg paszáztam zsíroztam mint állat :D, meg kitakarítottam oszt jólett.

Köszönet Tiborkának! (remélem megfelel a korrigálás :D)
Ja és hozzátenném, hogy a hátsó váltótartó bak is cséé-re szorul :D. Nagyon gyűlnek, de ahogy mondani szokták edd meg amit főztél... De ennek ellenére sem csüggedt az imádat iránta.

@ndris 2009.12.01. 18:20:36

Már csak szürkére kell festened:P:D

Karellgot_ 2009.12.02. 07:33:27

hahaha, köszönjük :D
amúgy is lassan fekete a kosztól... :S

Márcselló 2009.12.03. 21:14:22

"Viszont elkezdett szólni valami gergő, és ma eljutottam oda hogy megnézzem..." mi van?:D a Gergő szólt a kocsidba és elmentél újpestre hogy megnézd hogy hogyan szól Kőbányán a kocsid amikor egy újpesti van benne?:D:D:D
Tudod! vatoloco:D

Karellgot_ 2009.12.03. 21:21:31

@Márcselló: oké :D, azthiszem mindent értesz :D (vagy a gergő az görgő,de a te verziód télleg jobb :D:D)
aaaz vatoloco :D ,tudod kőbánya meg minden :D:D:D

@ndris 2009.12.05. 09:53:15

Akkor én is elemeznék: "kőbánya meg minden" tehát kőbánya nem a minden:) és ha nem minden, akkor semmi:D:P (ez van, amikor két bkv dolgozó beszélget:P)
süti beállítások módosítása