Fűűtés
2009.12.06. 22:04
Ezen az éghajlaton a tél egyik fontos jellemzője a hideg, amely tesz arról, hogy kellően bemutatkozzon nekünk. Nos, a Gti-ben, amikor már nem elég az adrenalinszint okozta fűtés akkor fizikailag is tenni kell a hideg ellen. A kis rizsrakétában az előző tulaj szerint a fűtésradiátor folyt, ezért a motorblokkcserénél inkább be sem kötötték ezt az elemet. Tiborkánk szerzett egy másik fűtésradiátort, tömítéseket és új csöveket.
Összejöttünk hát hétvégén, és kezdődött a móka; ülés ki, kormány le, műszerfal szét és ki, hogy hozzáférhessünk a fűtésboxhoz. A célunk eléréséhez természetesen nem volt egyszerű hozzájutni, hiszen a műszeregység nem jön ki a helyéről, csak, ha kihúzzuk a spirált a váltóból, és a box sem engedi ki magát olyan könnyen, hacsak a motortéről nem segítenek rá...
De, kijött viszonylag hamar, és ekkor szembesültünk a problémával, miszerint a beszerzett alkatrész nemhogy csatlakozásaiban nem, de még a méreteiben sem stimmelt!
Szemrevételezve a régi radiátort, tényleg folyt a csatlakozásoknál, viszont mivel rézből van, így bízunk benne, hogy egy ügyes kezű hűtősember majd szépen megjavítja. Jelen álláspont szerint bízunk és reménykedünk benne; Suzit pedig telepakoltuk a kiberhelt alkatrészeivel, hogy addig sem legyenek útban...
(jobbra a régi, hibás radiátor)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.