Fűűtés

2009.12.06. 22:04

Ezen az éghajlaton a tél egyik fontos jellemzője a hideg, amely tesz arról, hogy kellően bemutatkozzon nekünk. Nos, a Gti-ben, amikor már nem elég az adrenalinszint okozta fűtés akkor fizikailag is tenni kell a hideg ellen. A kis rizsrakétában az előző tulaj szerint a fűtésradiátor folyt, ezért a motorblokkcserénél inkább be sem kötötték ezt az elemet. Tiborkánk szerzett egy másik fűtésradiátort, tömítéseket és új csöveket.

Összejöttünk hát hétvégén, és kezdődött a móka; ülés ki, kormány le, műszerfal szét és ki, hogy hozzáférhessünk a fűtésboxhoz. A célunk eléréséhez természetesen nem volt egyszerű hozzájutni, hiszen a műszeregység nem jön ki a helyéről, csak, ha kihúzzuk a spirált a váltóból, és a box sem engedi ki magát olyan könnyen, hacsak a motortéről nem segítenek rá...
De, kijött viszonylag hamar, és ekkor szembesültünk a problémával, miszerint a beszerzett alkatrész nemhogy csatlakozásaiban nem, de még a méreteiben sem stimmelt!

Szemrevételezve a régi radiátort, tényleg folyt a csatlakozásoknál, viszont mivel rézből van, így bízunk benne, hogy egy ügyes kezű hűtősember majd szépen megjavítja. Jelen álláspont szerint bízunk és reménykedünk benne; Suzit pedig telepakoltuk a kiberhelt alkatrészeivel, hogy addig sem legyenek útban...

 

 

 

 

 

 

       (jobbra a régi, hibás radiátor)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mutyikusok.blog.hu/api/trackback/id/tr241579053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mozest 2009.12.06. 22:34:15

jól leszopatott a kis japán...de az h hogy fogjuk összerakni azt végképp nem tom:D

mozest 2010.01.24. 22:38:12

megvan a fűtés,össze is raktam..ennyi..ja 1edül:D, köszi Andris:D
süti beállítások módosítása