Karcsi vagyok fákkopsz!

2012.03.25. 20:35

 Karcsi vagyok, nem nyugszom. A kipufogórendszer miatt már messziről hallják, a sárga szín miatt már messziről látják, ha érkezem, - és különben is; takarodjon mindenki az útról, ha Én rajta vagyok - de mégis kellett valami újítás, amivel még egyedibbé tehetem a francia Kópét. Kellett valami, amitől még jobban kiemelkedem a pór nép közül, - hozzáteszem, ahogy ennek lennie is kell - és persze olyan is kellett, ami áthágja a szabályokat, így megszületett az újabb csinosítás és rákerült a fólia az ablakokra. 

IMG_7055.jpg

Itt a jó idő, úgyhogy Karcsi fel is pattintotta a diszkókereket, lemosta a gépjárművet és boldogan visz színt Budapest szürke autósai közé. Én pedig várom mennyire fogja magát utálni egy esős, esti autókázás közben :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mutyikusok.blog.hu/api/trackback/id/tr154339069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása