Nehezen de végre valahára megszereztem az "A korlátlan" jogsimat! A "tanfolyamot" augusztusban kezdtem, vicces hogy tanfolyamnak hívják mert nem kell újra kreszt tanulni, annyit motorozni amennyi elő van írva, nem ülünk le és tárgyaljuk meg a kresz minden egyes kis szabályait de akkor is tanfolyam! 30 rugót szépen befizet az ember és már gurulhat is a rutin pályára bólyákat kerülgetni. Az első rutin pályás gyakorlásnál még ördöggel mentem, mert én azt hittem hogy ha gyakorolunk csak, akkor nem kell olyan kőkemény szigorságba felöltözni motoros ruhába, hisz még is csak augusztusi 170 fok meleg van, ezért megérkeztem az oktatóm irodájához egy farmerbe és egy rövid ujjú polóba. Majdnem keresztre feszített mondván: ha gyakorolunk is, akkor is BE KELL ÖLTÖZNI! Végülis igaza volt( meg nem is engedtek volna be másként) de hát én nekem- a rákenról kőbányai gyereknek- ne kelljen már gondoltam magamban. Így hát gyorsan vissza haza, beöltözni, ki a rutin pályára. Körülbelül háromnegyed órát kerülgettem az istenverte bólyákat meg csináltam a nyolcasokat amikor azt mondtam elég! Menjünk vissza mert én már vattát köpök! Következő alkalommal már elkisért két mototorzni vágyó hölgy is a pályára két kisebb kategóriájú motorral, na elöttük aztán ment a menőzés nem nagy sikerrel, mert az amelyik jól nézet ki az le se szart, a másik meg aki kicsit öregebb volt a kínai nagyfalnál az majdnem frontálisan ütközött velem!

Szeptember 10.-én sikeresen letettem a rutin vizsgámat, hát mondom sima ügy volt igaz volt kis izgulás de hát ha ez ilyen ripszropsz meg volt akkor a forgalmival sem lehet nagy gond. Gondoltam én....

A forgalmi vizsgák elmesélése elött pár szót arról a motorról amivel vizsgáztam. Egy suzuki gs 500as naked bike de egészen az őskori, aminek a felépítése még egy az egyben a speed gépekre hajaz. Ami nálam azt jelenti hogy egy kész kínszenvedés volt vele a motorozás. Az egész felsőtest a csuklókra nehezedik, a lábtartó annyira hátúl van hogy az eslő pár alkalommal be is görcsölt mind két lábam, de hozzá szoktam. Muszály volt. Mivel "tanulós" motor így a váltója eléggé el volt már kopva sokszor sikerült egyes fokozatból nem kettesbe hanem üresbe kapcsolni nagy örömömre, viszont a fékek iszonyat jól fogtak! sajnos a gyorsulását nem igazán tudtam élvezni vagy kipróbálni de ment volna az a gép ha odaba...nak neki.

Az első forgalmi vizsga elött egy alkalalommal mentem motorozni, körbe jártuk a lehetséges vizsgaútvonalokat, megegyeztünk oktatómmal hogy menni fog ez, következhet a vizsga!

Szeptember 24.-én beöltözve 1 doboz cigaretta elszívása után, iszonyat idegesen álltam a motor mellett, oktatóm nyugtatgatott, nem sok reményel. Megjött a vizsgabiztos, motorra fel nézzük át ketten, aztán induljunk. Sürgetett, kapkodott, nem tett jót az én növekvő vérnyomásomnak. Az eslő rossz ómen ekkor jelentkezett: nem volt jó a rádiós adóvevő amivel írányítgatnak. Cserélgettük az elemeket, a füleseket, az adóvevőket, aztán kb a 4. variációnál sikerült megtalálni a jó elemet, a jó fülest és a jó rádiót! Elindultunk, ügyesen, szépen. a pályától kb 100 méterre, beszóltak hogy akkor most egy balos kanyart tessék csinálni. Zebrás kereszteződésről van szó és pont akkor kellet egy anyukának a babakocsival oda érkeznie. Mondom magamban még nem lépet le úgy hogy go johnny goooo! Kanyar bevéve, belenéztem a visszapillantómba erre ők átengedték. Akkor érztem hogy na bukta van. Így is lett. Rögtön fordultunk vissza, és ennyi volt. Iszonyat letörtség következett utána és megfogadtam hogy ha mégegyszer zebránál nem is hogy babakocsis anyukát, lehet az akár összekulázot nadrágú csöves is, az ölembe fogom átvinni és csak utána megyek át a zebrán!

Következő vizsgám, pontosabban pótvizsgám óktober 8.-án sikeresen letettem! Mindenkit átengedtem mindenhol, 40km/h sebbeségnél többel nem mentem, a Havanna lakótelep elött a zebránál egy gyereket majdnem megvertem mert átakart engedni engem a zebrán, mondom öcsi ne szórakozz vizsgázom, húzzá át!

Így hát nem sokára már a nagy vasra ülök át, ördög eladósorban várja az új tulajt, én meg várom a jóidőt mert imádom a motorozást de szélben, esőben nem az igazi! Esőben és szélben is élmény a motorzás csak kissé horrorisztikus tud lenni. De hát ezt válalnia kell annak aki vadnak született...

A bejegyzés trackback címe:

https://mutyikusok.blog.hu/api/trackback/id/tr51463766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karellgot_ 2009.10.20. 19:31:47

Itt is gratula niggerem!
Nah de mostmá vigyed a műhelyből a vasat mert kurvára útba van :D

mozest 2009.10.20. 23:29:57

ejjejj Mártonka nem nagyon reklámozta h megb...szták 1X..akkor most már mehetsz 2 kerekű rollerral :P gratula szomszéd!

@ndris 2009.10.22. 18:58:53

Leírhatatlanul jó érzés végre nem a saját, haneem másnak a fárasztó hülyeségeit, kínját, baját olvasnom itt:) én ehhez gratulálok:P...azt, meg, h letettél egy nagymotor vizsgát...hát pontleszarom:D:D:P

Márcselló 2009.10.22. 19:44:59

annyira szeretlek bandi...:P:D

mozest 2009.10.23. 14:06:32

a második vizsgát már megvette.....nem akart többet menni:D
süti beállítások módosítása