Cappuccino
2011.02.17. 21:22
Redline! Ez a címe annak az angol autótuning magazinnak, ami ma a kezembe adatott. Már maga a lap is érdekes: havonta készül újabb szám, mégis 226 oldalas. Megirigyelhetné a terjedelmet és a tartalmat a nálunk most kapható tuning magazinok mindegyike.
Érdekesség, hogy nem az "apuadottsoklóvéthogycsillivilliverdámlegyenésvagizzak-
vele" kategóriás autókat láttam, hanem Uno Turbo-t, Punto Gt-t, Rs Turbo Escort-ot, régi Civicet, stb.
A nagy lapozagtásban viszont ráleltem egy olyan járműre, ami szintén idős, mégsem találkoztam vele, hiszen nem hozták be se ide, sem a környező országokba. Egy Suzuki Cappuccino-ról beszélek.
Ez egy két üléses roadster, az Mx-5, MG F, Mitsubishi FTO, BMW Z3-Z4 riválisának szánhatták, bár igencsak kis példányszámos volt. Ami még viccesebb, hogy 660 ccm-es hátsókerék-meghajtású, turbófeltöltős hajtásláncot kapott. Első dolgom természetesen a hozzá kapcsolódó YouTube-os videók megnézése volt. A 0-100 nem valami húha és az óra szerinti végsebesség is csak 140. Ráadásul 12000-ig van órázva, ami turbós kocsi révén nekem szokatlan. Behozhattak volna ebbe az országba is párat, én tuti vevő lennék rá. KELL EGY ILYEN!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.