Vérprofi...

2010.10.26. 23:07

 …csak nem mindegy, hogy milyen téren!

A múlt héten történt, hogy gépjárművemben várakoztam reggel, fényes nappal, mikor a mögöttem másfél méterre parkoló Fiat Panda tulajdonosa megérkezett kocsijához és tolatás nélkül, balra alászedett kormánnyal kiállásnál belém koccant.
Nem hittem el, hogy ilyen van, hiszen a bácsi mögött öt méter szabad hely volt még. Kiszálltam a kocsiból, míg ő legalább 4000-es fordulattal, kellemesen, visszaparkolt. Mielőtt kiszállt, már megcsapott a kuplungszag. Felmértük a lökhárítóm sérülését, majd kisebb akadékoskodás után kitöltöttük a kék-sárgát.

Tegnap jött a biztosítója kárfelmérője szemlézni. Fiatal, jófej srác volt, egy E-rendszámos vadonatúj Phaetonnel érkezett. Nagyjából öt percet időzött velem a parkolóban és ezalatt én még elmeséltem az esetet is és azt is megosztottuk egymással, hogy hány hasonló balgát látunk naponta. Tegnap átnyálazva a négy nálam hagyott A/4-es oldalt győződtem meg arról, hogy emberünk nagyon érti a dolgát. Meg hát a Phaeton is árulkodik.

A bejegyzés trackback címe:

https://mutyikusok.blog.hu/api/trackback/id/tr252401881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása